به نام حضرت حقیه سلام به همه شما بیانی های عزیزبه آخرین پست این وبلاگ خوش آمدید...مدت هاست که دیگر نه حال نوشتن دراینجا رو دارم نه نِتِش رو...البته بعضی وقتا اومدم وسرزدم ودیدم که هیچکس به اینجا سرنزده!!!!!!!واقعا خیلی بی رحمه این روزگار...بالاخره امروز تصمیم گرفتم برای همیشه اینجا رو ببندم...دلیل های فراوونی هم براش دارم:1-حال وحوصله نداشتن وبی رغبت شدن نسبت به بیان2-دیگرنت نخریدن پدرم(ک این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد....
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228 تاريخ: چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:28